Ben de laatste tijd echt fan geworden van Hacksaw Gaming slots vanwege hun unieke mechanismen. Bij FamBet wil ik kijken of mijn favorieten er beschikbaar zijn voordat ik er serieus mee begin. Kon het niet snel terugvinden in de lobby eerlijk gezegd. Welke Hacksaw Gaming titels zijn er op dit moment bij FamBet beschikbaar?
Hacksaw is voor mij ook een van de redenen om ergens te blijven dus dat was het eerste wat ik nakeek bij FamBet. Aangenaam verrast eerlijk gezegd want de belangrijkste titels zitten er gewoon bij. Niet alleen de bekende namen maar ook recentere releases die ik bij kleinere platforms vaak moet missen. Spelers die in Nederland het volledige Hacksaw Gaming aanbod bij https://fambet.co.nl/ willen bekijken vinden dat per titel overzichtelijk terug inclusief RTP informatie — scheelde mij een hoop zoekwerk in de lobby. Wanted Dead or a Wild en Stick 'Em draaien er gewoon op volle snelheid zonder grafische uitval wat bij Hacksaw titels met hun intensieve animaties niet altijd vanzelfsprekend is. Nieuwe releases van Hacksaw worden ook snel toegevoegd na lancering wat aangeeft dat FamBet zijn spelaanbod actief bijhoudt.
Hacksaw Gaming is de laatste jaren uitgegroeid tot een van de meest gewaardeerde studios onder ervaren slotspelers. Hun unieke bonusmechanismen en hoge volatiliteit maken het spannender dan gemiddelde slots maar ook grilliger. Wat ik altijd aanraad is even de demomodus gebruiken voordat je echt geld inzet want Hacksaw titels kunnen lang droog staan voordat ze uitbetalen